تصاویر کوهنوردی - روستای چرم کهنه - کلات نادر 2

سمت راست به سوی : پتنه زا - قرن گوزا - بست سید - سرچشمه رودخانه

سمت چپ به سوی : مه - چیا - بالا گینی - کانی ا.. قلی - غلامعلی فِـــری ( محلی که غلامعلی سقوط کرد )

ساعت 10و54

ما به سمت چپ رفتیم یعنی سمت مه  و چیا.بعد از 20 دقیقه رسیدیم به این آبشار زیبا و البته خطرناک ساعت 11و9

بالای آبشار این نیزار وجود داشت. حدود 30 دقیقه در همین آبشار وقت تلف شد تا بیاییم بالا. ساعت 11و 49

از ساعت 11 و40 تا ساعت 1و50 یکسره پیاده روی کردیم. از کوههای زیادی بالا و پایین رفتیم. رضا که راهنمای این قسمت از مسیر بود... با شک و تردید راه رو نشون میداد.

در کل این 2 ساعت پیاده روی در طول مسیر رد پای خوک ( گراز  )  دیده میشد . تنه بیشتر درختان که در مسیر گراز بود ، آسیب دیده  و کنده شده بود. یک مار بزرگ هم در مسیر به یک باره ظاهر شد که خدا رو شکر راهنما سریع متوجه شد و اتفاقی برای مان نیفتاد.

خستگی امان همه رو بریده بود. کوله پشتی 10 کیلویی هم که کار رو سخت تر کرده بود. به همه اینها تاریک شدن آسمان و صدای وحشتناک هوا ، بارش خفیف باران  و  وزش هوای سرد رو هم اضافه کنید .

شاید بجز کوه بلند اولی که رد شدیم 6 یا 7 کوه دیگه رو هم بالا و پایین رفتیم. انصافا بچه های نترس و کوهنوردی همراهم بودند

کار خطرناکی انجام دادیم . چون هنوز محله ها و گوسفندان به این سمت  کوچ نکرده بودن و ما تنها موجودات عجیب و غریب اونجا بودیم !!!! فقط همین 4 نفر

ممکن بود هر چیزی سر راهمون سبز بشه

خبوووبقیه تصاویررررررررر که جالب تر هم هستن باشه برای فردا شب. فعلا شب خوش

تات ازکرناوه شیرین

بسیارجالب بوداگرمقدوراست نحوه رفتن به این مسیر وزمان مناسب راشرح دهید بیشترسپاسگزار میشم.محبتت جاری باشدمثل همون ابشارزیبا